گزینش طلایی

جذب نیروی انسانی کارآمد به مسئله‌ای بغرنج برای سازمان‌ها و شرکت‌ها تبدیل شده است. انتخاب کارکنان نامناسب، سازمان‌ها را متحمل هزینه‌های آشکار و پنهان سنگینی می‌نماید. هزینه‌هایی گزاف و غیرضروری که در میان‌مدت و بلندمدت کمر سازمان را خُرد می‌کند.

آمار ترسناک ترک خدمت و زیان سازمان‌ها نشان می‌دهد روش‌های مرسوم برای کارمندیابی، چندان مثمر ثمر نبوده‌اند. سپردن امور به مؤسسات کاریابی، علیرغم صرف زمان و هزینه، معمولاً به حصول نتیجه دلخواه نمی‌انجامد. به همین دلیل عجیب نیست که مدیران سازمانی، خودشان بخواهند مستقیماً به فرایند کارمندیابی ورود کنند.

اما این شیوه نیز اما و اگرهای زیادی دارد. فقدان تخصص کافی، مدیران را در ارزیابی متقاضیان شغلی و جذب نیروی انسانی کارآمد دچار مشکل می‌کند. تلاش آن‌ها اغلب راه به جایی نمی‌برد و این چرخه‌ی معیوب ورود و خروج کارکنان، کماکان ادامه می‌یابد. البته مدیران یا کارشناسان منابع انسانی سازمان‌ها می‌توانند با حضور در دوره‌های آموزشی، دانش خوبی درباره فرایند استخدام کسب کنند. بااین‌حال، کیفیت آموزشی بسیاری از این دوره‌ها آن‌قدر بالا نیست که پاسخگوی نیازهای واقعی سازمان باشد.

فرایند جذب نیروی انسانی کارآمد را ساده و اثربخش کنید!

اگر می‌خواهید زحمت و پیچیدگی فرایند تخصصی استخدام کارکنان را به حداقل برسانید، خدمت ویژه‌ای را به شما معرفی می‌کنیم. خدمتی تحت عنوان گزینش طلایی که به کمک آن می‌توانید با صرف حداقل زمان و انرژی، در جذب نیروی انسانی کارآمد برای سازمان موفق عمل کنید.

شما می‌توانید بعد از درج آگهی نیازمندی در جراید یا وبسایت‌ها، شرح شغل پست سازمانی مدنظرتان را توضیح دهید. سپس رزومه‌های دریافتی را برای ما ارسال کنید. این رزومه‌ها توسط مشاوران و متخصصان توانمند پندیار سپنتا در حوزه منابع انسانی مورد بررسی قرار می‌گیرند. رزومه‌ها بعد از ارزیابی تخصصی، بر اساس کیفیت و صلاحیت متقاضیان، به سه دسته مردود، مناسب و رزرو تقسیم می‌شوند. نهایتاً نتیجه ارزیابی در قالب یک گزارشِ مُدون جهت تصمیم‌گیری برای کارفرمایان گرامی ارسال خواهد شد.

با این روش می‌توانید وقت و تلاشتان را برای جذب نیروی انسانی کارآمد صرفاً روی گزینه‌های مناسب متمرکز کنید. یعنی گزینه‌هایی که همه آن‌ها از حداقل‌ صلاحیت‌های لازم برای احراز شغل موردنظر شما برخوردار هستند.

مشاوران ما با استناد به شاخص‌های جذب نیروی انسانی کارآمد، کنار اسم هر متقاضی، دلایل و تحلیلشان را ارائه می‌دهند؛ تا مطمئن شوید ارزیابی متقاضیان و دسته‌بندی آن‌ها با رویکردی کاملاً تخصصی انجام شده است.

فراموش نکنید که حتی یک انتخاب اشتباه در زمینه جذب نیروی انسانی، با فرض قطع همکاری در کمتر از یک ماه، حداقل چهار میلیون تومان به کسب‌وکارتان ضرر می‌رساند. ضرری که در صورت تکرار اشتباه و همین‌طور گزینش افراد نامناسب برای سطوح بالاتر، به‌مراتب سنگین‌تر است. این در حالی است که هزینه‌های جایگزینی نیروی انسانی و پیامدهای غیرمستقیم ترک خدمت، در این برآورد لحاظ نشده است.

با بهره‌مندی از خدمت گزینش طلایی، دیگر نیاز به صرف زمان زیاد جهت بررسی انبوهی از رزومه‌ها نیست؛ بلکه می‌توانید این زمان ارزشمند را به امور استراتژیک و مسائل مهم‌تر کسب‌وکارتان اختصاص دهید.

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه استفاده از این خدمت، با شماره 09027263427 تماس حاصل فرمایید. علاوه بر این می‌توانید به آدرس info@pandiar.com ایمیل ارسال کنید.